Povedzte áno na týchto 7 otázok a máte nápad na miliónový biznis (+ BONUS) 💰💰💰

Newsletter o tom o tom, ako budujeme miliónovú firmu Addmention.
Vhodné pre startuperov, marketérov a všetkých, ktorých baví podnikanie.

Pred tým, ako som sa rozhodol zainvestovať čas, peniaze a energiu do nového biznisu, vyberal som si dlho a zo všelijakých nápadov.

Tak čím to je, že práve Addmention si získal moje srdiečko, že práve ten som si vybral?

To je jednoduché. Pretože “odfajkol” všetky štvorčeky, ktoré som si stanovil ako dôležité, že ich musí splniť akékoľvek nové podnikanie, do ktorého sa pustím.

Tak dlho som hľadal a nenachádzal, až som už plánoval spraviť kompromisy, že veď nemusia byť všetky. Ale vidíte, kto si počká, ten sa dočká.

Nech sa páči, tu je zoznam aj s krátkym vysvetlením, aj s bonusom na záver. Kľudne použite a inšpirujte sa aj sami:

Môj nový biznis by mal byť:

1. z oblasti, ktorá ma baví, napĺňa, kde strácam pojem o čase.

Tá najdôležitejšia vec na úvod – kde je práca zábavou, tam je život radosťou.

Keď som do vecí tak pohrúžený, tak nevnímam, či je piatok či sviatok. Som hladný po vzdelávaní a tak sa rozvíjam práve v čase, keď všetci ostatní súperi oddychujú pred televízorom. No a čo, že sú 2 hodiny ráno? Ja nepracujem, ja sa bavím! 😊

Naviac ak by to raz aj bol fail, tak to nebudem ľutovať, lebo som sa fakt bavil!

Koľko vyhoretých, prácou vystresovaných ľudí to dokáže povedať?

2. celosvetový. Teda nie obmedzený na Slovensko, na náš miniatúrny trh.

Dôvod? Čím menší trh, tým menej možných zákazníkov, tým väčšie obmedzenia v raste. Ja chcem, aby výsledky našej práce vnímalo 10+ miliónov ľudí. To so zmrzlinovým stánkom nedokážem. 💔

3. “B2C”, teda že predávame priamo zákazníkom.

Dôvod? Lebo keby som predával napr. cez Amazon, Appstore, keby sme k vykonávaniu potrebovali súhlas akéhokoľvek veľkého partnera, tak nemáme veci pod kontrolou. Dnes fungujeme a zajtra nemusíme.

4. Online, teda že všetko vybavím cez internet, nebude treba nikam cestovať.

Dôvod? Lebo nemám rád cestovanie. Stojí to veľa času, som preč od rodiny, od miest, ktoré sú mi blízke, kde som šťastný.

5. Výnimočný, ľahko odlíšiteľný, že za neho budú zákazníci ochotní platiť.

Dôvod? Jednoduchý – Banány. Ak predávate komoditu (napr. banány), to isté čo ostatní (všetky potraviny), tak súperíte tým, kto ponúkne najnižšiu cenu. A to je boj, ktorí vyhrajú iba tí najväčší. Boj, na ktorý vám nemusí stačiť ani štvrťmiliarda dolárov.

6. Ľahko a rýchlo škálovateľný

Dôvod? Ak Fero vykope meter jamy za hodinu, tak na 50 metrov potrebujete 50 Ferov na hodinu, alebo jedného Fera na 50 hodín. Fero potrebuje oddych, dovolenku, niekedy má viac energie, inokedy príde so zlou náladou. To všetko vás obmedzuje v rýchlom raste, nezvládnete nárazovo veľké nápory.

Keď ste ľahko škálovateľný, ani hodnota vášho projektu nemá obmedzenia. Kľudne 100+ miliónov Eur.

7. Užitočný. Taký, čo pomôže tomuto svetu byť lepším miestom na život.

Dôvod? Peniaze, nech ich máte koľkokoľvek, vám nenahradia ten pocit, že robíte niečo zmysluplné. Žiadne zázračné tabletky na chudnutie, infopodnikateľské kurzy, kasína, veci, kde zarábate na cudzom nešťastí.

Bonusový tip: Aby to bolo aj niečo vzdelávacie.

Aby som mohol odovzdať nadobudnuté skúsenosti ďalej, tým, čo ich to zaujíma, čo sem prídu po mne.

A to si už aj napĺňam týmto mailingovým seriálom Budujeme miliónovú firmu. Budem veľmi rád, ak ho odporučíte ďalej svojim kamarátom, kolegom a všetkým, ktorým môže pomôcť plniť si ich sny.

Pekný deň,

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

TVOJA PRAVIDELNÁ PORCIA MARKETINGOVÝCH INŠPIRÁCIÍ

Newsletter o tom o tom, ako budujeme miliónovú firmu Addmention.
Vhodné pre startuperov, marketérov a všetkých, ktorých baví podnikanie.