Vy by ste si postavili dom na prenajatom pozemku? 🤯
Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️
Zachytili ste minulý rok aféru, keď Facebook zabanoval v Austrálii všetky domáce médiá po tom, čo tamojšia vláda rozhodla, že Facebook musí médiám platiť za zverejňovanie ich obsahu?
Alebo ruské influencerky, ktoré plakali, keď zistili, že im v krajine zakážu Instagram?
To bola vzbura, keď OnlyFans oznámil, že pornografický obsah, ten, na ktorom vyrástla celá platforma a množstvo herečiek na nej, už nie je dovolený.
A aj keby vám to všetko ušlo (blahoželám, šťastní to ľudia 😊), tak ste isto počuli, že Igorovi Bukovskému, známemu lekárovi, zablokoval Youtube jeho pracne a poctivo budovaný kanál s miliónmi pozretiami.
To všetko zároveň berte ako veľkú výstrahu pre všetkých tvorcov obsahu, influencerov, médiá – nestavajte svoj dom na prenajatom pozemku.
Lebo fakt je ten, že váš Youtube kanál, Facebooková stránka, dokonca ani profil na KTOREJKOĽVEK sociálnej sieti nie je váš. Patrí Googlu, Facebooku, TikToku, Twittru… A kedykoľvek sa akýkoľvek algoritmus alebo administrátor rozhodne, že porušujete akékoľvek pravidlá, tak máte smolu.
V tom horšom prípade vy ani neviete o zmene algoritmov. Len vidíte pozvoľne padajúci zásah, ako pomaly krvácate a nech sa snažíte ako chcete, neviete to zastaviť.
Skrátka, keď sa majiteľ pozemku rozhodne, že vám mení podmienky, tak máte smolu. Vtedy vám nepomôže ani keby ste boli prezidentom USA, Trump by vám vedel rozprávať svoje.
A riešenie?
Využívajte všetky sociálne siete a platformy ako vášho sluhu.
Využívajte ich algoritmy a pozornosť, kým ju máte, aby ste ľudí preniesli na váš web, vašu platformu, prihlásili sa do vášho newslettra.
Čože? Do newslettra?
Veď e-maily sú dávno mŕtve, retro, out, pre starých!
Práveže nie, úplne naopak. A práve preto som sa rozhodol nahrať webinár, kde som ukázal, aký skvelý a potenciálny nástroj to je!
Vo webinári vám ukážem a poviem všetko, čo viem:
✅ ako si to budujeme tak, aby to malo čo najväčší efekt,
✅ aký typ obsahu nám funguje najlepšie,
✅ aký to má prínos pre biznis, ako môžete svoje kontakty monetizovať vy,
✅ ako si to môžete zautomatizovať tak, že ani prstom nebudete musieť pohnúť, ani čiarku napísať… A roky vám to bude fungovať
Znie to dobre?
Tak sa prihláste (je to zadarmo). 😊
Teším sa na vás.
Filip
ODPORÚČAME VÁM:
Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️