Už už som mal cieľ na dosah… A potom som dostal pecku medzi oči 🥊
Newsletter o tom o tom, ako budujeme miliónovú firmu Addmention.
Vhodné pre startuperov, marketérov a všetkých, ktorých baví podnikanie.
„Nejde o to, koľko rán rozdáš, ale koľko rán unesieš a aj tak sa dokážeš zdvihnúť. Koľko rán dostaneš a nezastavia ťa. Iba tak sa víťazí.“ – Rocky Balboa
Ešte minulý týždeň som vám písal o slávnom citáte boxera Mike-a Tysona o tom, ako vždy všetci vstupujú do ringu s nejakým plánom a potom dostanú ranu do tváre.
Neviem, či som si to sám privolal alebo som bol namyslený ako fajn veci idú a život ma potreboval vrátiť naspäť na zem. Prešli však tri dni a dostal som riadnu ranu, z ktorej sa ešte nejaký čas budem spamätávať.
To najväčšie vydavateľstvo, ktoré sme do Addmention mali zapojené, s množstvom prestížnych titulov, mi zrazu z čista jasna oznámilo, že končia, že naďalej nechcú byť súčasťou.
V piatok poobede, e-mailom, bez akéhokoľvek bližšieho zdôvodnenia, s de facto okamžitou výpoveďou. Po niekoľkých mesiacoch intenzívnej komunikácie, ladenia interných procesov, vysvetľovania a zapracovávaní spätnej väzby. Často počas dovolenky, kde ma manželka a deti náležite kritizovali, že si od práce neviem dať pokoj.
Nuž, tak si tu ležím, analyzujem si situáciu a púšťam iného boxera, Rockyho Balbou. Ten vo svojom najslávnejšom motivačnom monológu vysvetľuje synovi, že vyhrať v živote nie je o tom, aké tvrdé rany dávate, ale koľko rán dokážete prijať a stále vydržíte pokračovať.
Samozrejme, vôbec nehádžem flintu do žita, veľa nových vecí sa hýbe ďalej. Chcú sa k nám pridávať nové prestížne médiá vrátane veľkého podcastového vydavateľstva. Investícia do dizajnu s profi štúdiom sa zatiaľ javí ako skvelé rozhodnutie. No a pekne sa nám tiež rozrastá zoznam záujemcov, ktorí chcú využiť Addmention, mať svoju zmienku v redakčných článkoch na stránkach prestížnych médií.
Ale napriek tomu sú to presne také tie momenty, keď si už myslíte, že nie ste od nejakého dôležitého míľnika ďaleko a zrazu sa teleportujete niekam na začiatok. 😊
Tak teda, keď už nič iné, je to aspoň skvelá téma takto do newslettra „Budujeme miliónovú firmu“.
Lebo keď si otvoríte LinkedIn, Instagram, Facebook, Forbes… Tak všade vidíte samý úspech, ako kto o koľko % medziročne narástol, kto koľko peňazí od investorov získal, kto na aký luxusný teambuilding išiel, a vy máte pocit, že to len vám nejdú veci podľa plánu.
Nuž, neverte tomu, je to ilúzia. Na opačnej strane nebýva tráva vždy zelenšia. 😊
Celé je to o tom nevzdať sa.
Jednoducho to nevyšlo, hrubá čiara a idem skúšať ďalej.
A presne to aj idem teraz spraviť. Otvorím e-mail a idem osloviť nových klientov. Držte palce.
Pekný deň.
Filip
ODPORÚČAME VÁM:
TVOJA PRAVIDELNÁ PORCIA MARKETINGOVÝCH INŠPIRÁCIÍ
Newsletter o tom o tom, ako budujeme miliónovú firmu Addmention.
Vhodné pre startuperov, marketérov a všetkých, ktorých baví podnikanie.