Najviac prehliadaná výhoda tvorby obsahu

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

Vy vôbec nemusíte písať takú haldu príspevkov ako ja.

Stačí, že si nájdete tie najlepšie, čo vám najviac fungujú, a energiu sústredíte do ich šírenia, nech ich vidí čo najviac nových ľudí, pokojne aj milióny. Presne to dokážete, efektívne a z jedného miesta, vďaka odporúčacím oknám Engerio. #reklama

Len za posledný rok sme publikovali na všetkých mojich sociálnych sieťach viac ako 1800 (!!!) príspevkov.

Fakt šialené číslo, keď sa nad tým zamyslím.

(Ešte šialenejšie je, keď sa zamyslím, koľko iných vecí som si za tie peniaze mohol kúpiť. :))

A prakticky stále dostávam tie isté otázky na to, koľko všetko to tvorenie prinesie zákazníkov, predajov, ušetrí nákladov, vybuduje expertízy silnejších značiek, zvýši konverzie a zníži reklamácie.

Naposledy sa ma to pýtal aj Juraj Tóth v jeho už 200. epizóde podcastu Zlepšuj sa. Pokiaľ by ste chceli poznať moje tajomstvo, čo všetko tá kvantita prináša našej firme, prečo verím, že má pre nás veľký biznisový význam komunikácia už na deti na základných školách, tak si ho rozhodne vypočujte.

A pokiaľ vás zaujíma, koľko klikov spravím v rámci tréningu za hodinu, tak si ho vypočujte tiež. Samozrejme, počas cvičenia, šoférovania, upratovania, skrátka v nulovom čase, mojej time management technike ktorou nafukujem svoj deň ako balónik. 🙂  

No, ale viete, čo je zaujímavé?

Že málokto, vlastne takmer nikto, sa nezamyslí, nedá si do tabuliek a nevypočíta, o koľko bude lepším, vzdelanejším, vyrovnanejším človekom.

Lebo keď chcete tvoriť kvalitne, tak je priam nevyhnutné vyhľadávať si čoraz viac zdrojov, viac čítať, viac prednášok sledovať, lepšie rozumieť téme. Žiadny expert sa predsa nechce znemožniť pred ostatnými, každý vie, že dôvera sa buduje dlho a ťažko a stráca sa rýchlo a ľahko.

Lebo keď budete chcieť získať pozornosť ľudí, budete sa musieť vyjadrovať k veci, štrukturovanejšie, zrozumiteľnejšie, hneď od prvých sekúnd zaujať ich pozornosť. Taká je realita, keď chcete, aby v tom hluku, vo svete doslova zaplavenom obsahom, bolo vidieť a počuť práve vás.

Naučíte sa tiež lepšie vymýšľať témy, písať, strihať, vystupovať pred kamerou, pred mikrofónom, rozprávať príbehy, pohrúžiť divákov, aby vás neprepli, neťukali si do telefónu.

Keď šírite, tak musíte ísť s kožou na trh, zahodiť ostych, naučiť sa prezentovať svoje názory na verejnosti.

Živo si pamätám tú nervozitu pred prvou veľkou prednáškou, asi 20 30 ľuďmi. Na záchode som sa tam opil a v takom stave potom išiel na to pódium. Asi tušíte, aký výkon som podal. 🙂

A nakoniec, keď v tom šírení uspejete, tak sa istotne nevyhnete kritike, urážkam i posmeškom od odborníkov školy života.

Naučíte sa s tým nebojovať, zistíte, že je to rovnaký fyzikálny zákon ako že keď svieti slnko, je vám teplejšie. Budete sa tešiť z toho všetkého, lebo to znamená, že sa vám darí.

Zároveň vás to všetko urobí mentálne silnejšími. Už vás len tak nerozhodí kde kto blbou poznámkou či urážkou, naučíte sa robiť si srandu zo samého seba.

Ja napríklad šušlem, zle artikulujem, mám predkus… No a čo? Nech hodí kameňom, kto má všetko dokonalé.

Veru tak, nikdy v živote by som neveril, koľko nových vecí objavím, ľudí spoznám, o koľko sa zlepším, ako veľmi narastie moja sebadôvera… A to len vďaka tomu, že si každý jeden deň otvorím prázdny dokument a pokúsim sa niečo zaujímavé napísať.

Veru, nie nadarmo sa hovorí, že najlepšia investícia je do vzdelania.

Tak si otvorte dokument a začnite tvoriť aj vy. Pokojne mi to pošlite na kontrolu. Ja si to prečítam a dám vám exkluzívne spätnú väzbu, dohodnutí?

Teším sa.

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️