Návod, ako vás zvolia do Europarlamentu
Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️
Aj dnešný skutočný príbeh je ukážkou toho, ako fakt veľmi dôležitá je uveriteľnosť komunikácie.
Uveriteľnosť vašich reklám určite zvýšite, ak ju budú odporúčať tie najprestížnejšie slovenské médiá. Pekne prirodzene, medzi iným redakčným obsahom.
Vďaka odporúčacím oknám Engerio to všetko môžete spraviť rýchlo a efektívne z jedného miesta. #reklama
—
Tipnem si, že YouTubera menom Fidias Panayiotou nepoznáte. Žije na Cypre, má 24 rokov a viac ako 3,5 milióna sledovateľov.
Fidas síce síce nie je členom našej tvorcovskej komunity uKunu, ale napriek tomu vie lepšie ako málokto, že na to, aby ste mali veľa videní, potrebujete v prvom rade super nápad. To je tá úplne najdôležitejšia vlastnosť, ak chcete na YouTube uspieť.
Práve preto na jeho kanáli nájdete videá, ako precestoval celý svet zadarmo, ako žil týždeň na letisku alebo 10 dní vo virtuálnej realite.
Vďaka provokujúcemu nápadu majú jeho videá chytľavý nadpis a obrázok, vďaka tomu vysokú preklikovosť (tzv. CTR, click-through-rate), čo je druhý najdôležitejší element, ak chcete mať veľa videní.
Najviac sa však Fidias preslávil svojím cieľom objať Elona Muska.
Viac ako tri mesiace to skúšal a snažil sa, takmer každý jeden deň ho čakal pred centrálou Twitteru (súčasný X), ale úspešný nebol, Musk ho totálne ignoroval.
Ale ako to už býva, je fakt ťažké poraziť niekoho, kto sa nikdy nevzdáva. V tomto konkrétnom prípade sledovali Fidasovu snahu milióny fanúšikov, vrátane malých detí. A tie nakoniec Muska uprosili, nech sa s YouTuberom stretne a objíme.
To je tretia vec, ktorú by som aj vám odporučil ak chcete mať veľa videní a veľký zásah – spolupráce so známymi menami. Volajte ich do rozhovorov, oslovujte s nápadmi na spoločné projekty, dávajte toľko pridanej hodnoty, aby až cítili potrebu láskavosť oplatiť.
Nakoniec tento génius/maniak (nehodiace sa preškrtnite) Fidas v januári 2024 oznámil, že bude kandidovať do Europarlamentu.
Bol to fakt bizarný pohľad: vystúpil v televízii, kde mal oblečenú spodnú bielizeň a tri kravaty. Priznal sa, že nikdy nevolil, že o politike a Európskej únii toho vie málo, ale že sa už nezvláda pozerať na to, čo v Bruseli stále robia. Nemal ani žiadnu kampaň, tvorba obsahu bola jeho jediná reklama.
Síce mu veľa ľudí nedávalo šancu, jeho vlastná mama ho odhovárala… ale čuduj sa svete, o pár mesiacov neskôr ho Cyperčania naozaj zvolili!
Ako nezávislý kandidát, bez podpory akejkoľvek strany, zozbieral viac ako 71 tisíc hlasov. Bolo to viac než jeho starší, známejší, ostrieľaní konkurenti, viac než akýkoľvek iný politik v histórii krajiny.
A teraz chodí do Europarlamentu aj so svojou kamerou, ukazuje, ako to tam funguje a necháva fanúšikov hlasovať o tom, ako má on hlasovať. Netvrdím, že je to správne, vyhýbam sa komentovaniu vecí, ktorým nerozumiem.
Moja pointa, prečo vám o tom píšem je iná, jednoduchšia. Aby ste zas a znova videli, čo všetko je možné, keď budete pravidelne tvoriť hodnotný obsah.
Vaši zákazníci vás budú poznať roky pred tým, ako od vás budú chcieť niečo kúpiť.
Budú vedieť, kto ste, aký máte charakter, hodnoty.
A nakoniec, keď nadíde ten správny čas, oni od vás nakúpia… Alebo vám hodia ten volebný lístok.
Je úžasné sledovať, kam vás natáčanie a zdieľanie na YouTube dokáže zaviesť, koľko cieľov, plánov a túžob si tým dokážete naplniť.
Pritom, kto by to bol povedal, na začiatku začínali ako internetová zoznamka! (Pozrite si, vo videu je ukrytý aj špeciálny bonus! :))
Tvorte a šírte hodnotný obsah. Ja viem, že najlepší čas začať bolo pred 10 rokmi, ale druhý najlepší čas je dnes!
Filip
ODPORÚČAME VÁM:
Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️