Jednoduchý trik, ako okamžite získate veľa zákazníkov

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

Jedného dňa si populárny YouTuber Airrack povedal, že si otvorí vlastnú reštauráciu. Ale malo to háčik tento originálny nápad bolo tak všetko, čo mal. 😊

Nevedel variť, nemal kuchárov, čašníkov, stoly, potraviny… A už tobôž žiadnu históriu. Absolútny no name, všetko postavené na zelenej lúke, pardon, v jeho garáži.

Čo myslíte, dá sa v takejto situácii, hneď v prvý večer, mať do posledného miesta vypredané?

Veru dá, jednoducho, aj keď nie čestne.

Ten YouTuber totiž investoval 500 dolárov do služby, ktorá vám do 24 hodín zabezpečí 100 5-hviezdičkových recenzií. K tomu oslovoval svojich kamarátov i úplných cudzincov na ulici s letáčikmi, nech si naskenujú QR kód a dajú jeho „The Abyss“ (Priepasť) 5 hviezd.

Na druhý deň ráno vstal, mal 100+ 5 hviezdičkových recenzií a za tú jednu noc sa stal tou najlepšie hodnotenou reštauráciou v celom Los Angeles.

Nuž, nečudo, že sa mu telefón nezastavil a ľudia sa priam dobýjali, aby si mohli rezervovať stôl. 

Tak presne takto dokážete vypredať do posledného miesta, pokojne hneď v prvý večer.

Čo ma privádza k top otázke:

Akú cenu majú recenzie zákazníkov? 

Hodnotenia a odporúčania sú vôbec ten najefektívnejší marketingový nástroj. Z rozličných zdrojov vyplýva, že online recenziám veríme skoro tak veľmi (84 %), ako keby boli od našich kamarátov a známych.

Aj preto je z toho dnes obrovský biznis. Na Amazone je z toho dokonca samostatná liga.

Portál Which?, anglická verzia českého/slovenského dTestu, urobil veľký prieskum „e-shopov“, ktoré vám na Amazone dokážu zaobstarať tisíce recenzií produktov a desaťtisíce lajkov tých recenzií (aby sa dostali tie pozitívne vyššie a negatívne nižšie).

Za peniaze vybavia pokojne aj odznaky ako „Amazon Bestseller“ či „Amazon Choice“, ktoré systém vyberá čisto na základe frekvencie nákupov, ale spotrebitelia majú pocit, že ich sám Amazon odporúča.

Cenou sa hýbete od 8 eur vyššie, ak ich budete kupovať na tisíce:

+ cena produktu a poštovného, pretože na Amazone môžu hodnotiť iba reálni nakupujúci a je zakázané tovar vracať, aby to Amazon nevyhodnotil ako nekvalitný produkt.

+ provízie pre Amazon za predaj (cca 15 % a viac).

+ riziko, že na to prídu, alebo vás nahlási konkurencia, a všetko vám zrušia.

Ale vidíte, biznis prekvitá, takže sa to zjavne tým obchodom oplatí. Recenzie majú skrátka obrovskú silu a vplyv na biznis.

Našťastie existuje aj čestný, legálny a omnoho lacnejší spôsob, ako získavať veľa 5-hviezdičkových recenzií. Taký, kde sa nemusíte báť, že vás jedného dňa nájdu a zrušia pre porušenie podmienok. Systém, vďaka ktorému sme v Strossle získali viac ako 150 5-hviezdičkových recenzií. Môžete ho hneď teraz začať používať aj vy pri budovaní svojich značiek. 

Pozrite si v najnovšom videu návod, ako získať dobré hodnotenia. A ako odhovoriť ľudí od toho, aby nenechali zlé.

Držím palce, nech nazbierate veľa 5-hviezdičkových recenzií.

Pekný deň.

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️