Neznáme príbehy úspešných značiek
EXTRA MATERIÁLY
Ako sa z Hollywoodu stal najslávnejší reklamný billboard všetkých čias
Ako obsahový marketing vydezinfikoval svet
Ako marketingová kampaň stvorila najdepresívnejší deň v roku
Ako rivalita dvoch bratov viedla k vzniku značiek ADIDAS a PUMA
Ako vznikol najslávnejší parfum všetkých čias
Ako sa Vespa stala symbolom slobody a neviazaného životného štýlu
Ako reklamný slogan zmenil zásnuby na celom svete
Ako si vďaka skvelému jedlu kúpite nové pneumatiky
Ako nájsť inšpiráciu aj tam, kde by ste ju nehľadali
Aké je tajomstvo najpozeranejšieho videa na YouTube
Ako akciové ponuky dokážu zničiť aj tie najväčšie, najsilnejšie značky
Ako sa pečú „domáce“ koláče v Amerike
Ako a prečo vznikol ten najslávnejší obal všetkých čias
Ako mrkva pomohla vyhrať druhú svetovú vojnu
Ako podomový obchodník s knihami vybudoval obrovskú sieť podnikateliek s kozmetikou
Ako Japonci motivovali ľudí urobiť 10 000 krokov denne
Ako Lidl presvedčil zákazníkov, že ponúka kvalitu
Ako Salvador Dalí navrhol logo lízankám Chupa Chups
Ako prvá šoférka na svete zmenila automobilový priemysel
Ako Čeľuste takmer zničili Spielbergovu kariéru
Ako sa stalo, že Pepsi mala kedysi šiestu najväčšiu armádu na svete
Ako sa z nápoja robotníckej triedy stal celosvetovo obľúbený prémiový energetický drink
Ako reklama presvedčila ľudí používať splachovacie záchody a toaletný papier
Ako hollywoodsky film zdvihol predaje ikonickej značky okuliarov Ray-Ban
Ako sa z čiernobieleho letáku stal uznávaný časopis
Ako sa prvé dopravné značky stali reklamnými nosičmi
Ako cyklistické preteky ovplyvnili žurnalistiku – a naopak
Ako Kapitán Iglo zmenil mrazené potraviny na pochúťku
Ako sme vďaka reklame začali piť pomarančový džús na raňajky
Ako si rýchlo a lacno overíte nápad na perfektný biznis
Ako sa LEGO mení z výrobcu hračiek na rozprávača príbehov
Ako sa z katalógu nábytku stala legenda
Ako sa zo záľuby stal miliónový biznis
Ako sa z „nezaujímavých“ čiernych perál stali vzácne drahokamy
Ako s kreatívnym marketingom preraziť v extrémne konkurenčnom prostredí
Ako sa z názvu produktu či značky stane zápis v slovníku
Ako marketing požiarnej hadice v 17. storočí môže byť inšpiráciou aj dnes
Ako sa konkurenčný boj môže zmeniť na ozajstnú špionážnu akciu
Ako inovovať nesexy produkt s obrovskou konkurenciou a uspieť
Ako Red Bull (ne)zmenil slogan za viac ako 13 miliónov dolárov
Ako jedna kniha vyrieši (takmer) všetky krčmové hádky
Ako vynálezca žiarovky presviedčal ľudí, že elektrina zabíja
Ako líder vo svete fotografie premrhal príležitosť a takmer zbankrotoval
Ako miliardový projekt čakal v zásuvke
Ako sa udial tej najhorší predaj (a najlepšia kúpa) v histórii biznisu
Ako sa kuchynský mixér stal internetovou senzáciou
Ako ľudia odmietali používať nákupné vozíky. A ako ich marketéri presvedčili
Ako súčasný imidž Santa Clausa vytvorila reklama
Ako Napoleon (nepriamo) pomohol vzniku Nutelly
Ako sa vyprážané kura z KFC stalo tradičným vianočným jedlom v Japonsku
Ako sa mladá vdova stala „La Grande Dame de Champagne“
Ako si nájsť prácu, v ktorej nebudete robiť ani jeden deň v živote