Neznáme príbehy úspešných značiek

EXTRA MATERIÁLY

Ako sa z Hollywoodu stal najslávnejší reklamný billboard všetkých čias

Ako obsahový marketing vydezinfikoval svet

Ako marketingová kampaň stvorila najdepresívnejší deň v roku

Ako rivalita dvoch bratov viedla k vzniku značiek ADIDAS a PUMA

Ako vznikol najslávnejší parfum všetkých čias

Ako sa Vespa stala symbolom slobody a neviazaného životného štýlu

Ako reklamný slogan zmenil zásnuby na celom svete

Ako si vďaka skvelému jedlu kúpite nové pneumatiky

Ako nájsť inšpiráciu aj tam, kde by ste ju nehľadali

Aké je tajomstvo najpozeranejšieho videa na YouTube

Ako akciové ponuky dokážu zničiť aj tie najväčšie, najsilnejšie značky

Ako sa pečú „domáce“ koláče v Amerike

Ako a prečo vznikol ten najslávnejší obal všetkých čias

Ako mrkva pomohla vyhrať druhú svetovú vojnu

Ako podomový obchodník s knihami vybudoval obrovskú sieť podnikateliek s kozmetikou

Ako Japonci motivovali ľudí urobiť 10 000 krokov denne

Ako Lidl presvedčil zákazníkov, že ponúka kvalitu

Ako Salvador Dalí navrhol logo lízankám Chupa Chups

Ako prvá šoférka na svete zmenila automobilový priemysel

Ako Čeľuste takmer zničili Spielbergovu kariéru

Ako sa stalo, že Pepsi mala kedysi šiestu najväčšiu armádu na svete

Ako sa z nápoja robotníckej triedy stal celosvetovo obľúbený prémiový energetický drink

Ako reklama presvedčila ľudí používať splachovacie záchody a toaletný papier

Ako hollywoodsky film zdvihol predaje ikonickej značky okuliarov Ray-Ban

Ako sa z čiernobieleho letáku stal uznávaný časopis

Ako sa prvé dopravné značky stali reklamnými nosičmi

Ako cyklistické preteky ovplyvnili žurnalistiku – a naopak

Ako Kapitán Iglo zmenil mrazené potraviny na pochúťku

Ako sme vďaka reklame začali piť pomarančový džús na raňajky

Ako si rýchlo a lacno overíte nápad na perfektný biznis

Ako sa LEGO mení z výrobcu hračiek na rozprávača príbehov

Ako sa z katalógu nábytku stala legenda

Ako sa zo záľuby stal miliónový biznis

Ako sa z „nezaujímavých“ čiernych perál stali vzácne drahokamy

Ako s kreatívnym marketingom preraziť v extrémne konkurenčnom prostredí

Ako sa z názvu produktu či značky stane zápis v slovníku

Ako marketing požiarnej hadice v 17. storočí môže byť inšpiráciou aj dnes

Ako sa konkurenčný boj môže zmeniť na ozajstnú špionážnu akciu

Ako nalepovacie lístky zarobili malej pizzerii štvrť milióna dolárov navyše. A ako potom zbankrotovala

Ako inovovať nesexy produkt s obrovskou konkurenciou a uspieť

Ako Red Bull (ne)zmenil slogan za viac ako 13 miliónov dolárov

Ako jedna kniha vyrieši (takmer) všetky krčmové hádky

Ako vynálezca žiarovky presviedčal ľudí, že elektrina zabíja

Ako líder vo svete fotografie premrhal príležitosť a takmer zbankrotoval

Ako miliardový projekt čakal v zásuvke

Ako sa udial tej najhorší predaj (a najlepšia kúpa) v histórii biznisu

Ako sa kuchynský mixér stal internetovou senzáciou

Ako ľudia odmietali používať nákupné vozíky. A ako ich marketéri presvedčili

Ako súčasný imidž Santa Clausa vytvorila reklama

Ako Napoleon (nepriamo) pomohol vzniku Nutelly

Ako sa vyprážané kura z KFC stalo tradičným vianočným jedlom v Japonsku

Ako sa mladá vdova stala „La Grande Dame de Champagne“

Ako si nájsť prácu, v ktorej nebudete robiť ani jeden deň v živote