Koľko by ste zaplatili za obyčajnú vodu?
Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️
Ak vás zaujímajú podnikateľské a marketingové príbehy, čo všetko dokáže odhodlaný človek s cieľom, potom si isto pozrite rečníkov vystupujúcich na ZirconTech summit 6. júna 2024 v krásnom prostredí X-Bionicu v Šamoríne.
Lístok sa kúpiť nedá, je zadarmo, na pozvánky! Ak si myslíte, že budete pre ostatných hostí obohacujúci, vyplňte kontaktný formulár. #reklama
—
Už ste niekedy uvažovali, aká je cena obyčajnej fľaše s obyčajnou vodou?
Keď si ju načapujete doma z vodovodu, tak vás to nebude stáť ani jeden jediný cent. Presnejšie povedané, stojí jednu desatinu jediného centu, taká lacná je.
Keď si ju ale kúpite v najbližších potravinách, tak tá istá voda vás bude stáť okolo 50 centov až 1 euro.
Keď pôjdete do kaviarne či reštaurácie, tak tá istá fľaša vás bude stáť 2 – 3 eurá.
Keď letíte v lietadle niekde 10 000 metrov nad morom, tak zase stojí 4 – 5 eur.
Keby ste boli MrBeast či nejaký megaúspešný podnikateľ, tak za tú istú vodu vám nerobí problém zaplatiť aj 600 eur.
A keby ste zomierali od smädu na púšti, dali by ste za ňu aj všetky peniaze tohto sveta.
Všimnite si, že vo všetkých situáciách, ktoré som vám práve opísal, je to stále tá istá voda. Jediné, čo sa zmenilo, je miesto, kde ju ponúkate.
A toto isté sa do bodky týka aj vašich životov.
Preto ak aj vy cítite, že vám v práci málo platia, že klienti stále zjednávajú, že je celý svet nespravodlivý a vy si zaslúžite viac, mám pre vás jediné odporúčanie: zmeňte to. Choďte a hľadajte miesto, kde si vás budú adekvátne vážiť!
Ale aj keby ste boli pripútaní na nejakom mieste, lebo splácate hypotéku, alebo tam máte rodinu a kamarátov, alebo vám deti chodia v blízkosti do školy, alebo máte radi to prostredie… Skrátka čokoľvek, tak aj vo všetkých týchto scenároch máte veľa možností, ako zvýšiť svoju cenu.
Nahrávajte videá, webináre alebo podcasty, píšte newslettre, príspevky na sociálne siete, raďte ľuďom v diskusných fórach, cez činy sa stavajte do role experta na tú vašu oblasť. Tú, ktorú tak poznáte a ľúbite. (Ak s tvorbou potrebujete začať alebo pomôcť, na všetky vaše otázky a obavy nájdete odpoveď v Tvorcovskej komunite).
Zároveň môžete popri práci hľadať „bokovky“, konzultovať, organizovať komunity, stretnutia… No vidíte sami, že tých možností je veľa.
„Človek si zvykne na úplne všetko,“ povedala mi jedna známa z Ukrajiny opisujúc vojnu, sirény a nebezpečenstvo bombardovania, ktoré tam ľudia zažívajú už viac ako dva roky, a ku ktorému sa mnohí z nich už stavajú priam apaticky.
Preto si, prosím, dajte na toto zvyknutie veľký pozor a neuspokojte sa s tým, s čím spokojní nie ste. Ja som urobil presne to isté, keď som najprv odišiel z firmy, ktorú som založil, aby som ju potom naspäť celú kúpil. Je to síce príbeh drsný, žiadne slniečko a dúha, ale pravdivý.
Hľadajte stále spôsoby, ako byť ako tá voda na púšti, kde vás za ten váš čas ohodnotia najviac (a nemusia to byť len peniaze, tých hodnotných vecí v živote je oveľa viac ako len prachy).
Filip
ODPORÚČAME VÁM:
Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️