Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

Mám pre vás výzvu! Trúfnete si?

Milé čitateľky, čitatelia,

ja viem, že sú vianočné sviatky, že oddychujete v kruhu najbližších, že veľa jete a ešte viac leňošíte, pred televízorom alebo na mobile.

No posledná vec, čo by ste teraz čakali, že vám nejaká Kuna bude dávať nejaké výzvy.

A vidíte, predsa tu sedíte a čítate tento e-mail. 🙂

Takto pred rokom sme napísali knihu Neznáme príbehy úspešných značiek. 52 skutočných príbehov, čo robili veľké známe firmy a podnikatelia pred tým, ako sa stali veľkými a známymi.

Niektoré z nich sú príbehmi takými úchvatnými, že som z nich urobil stabilnú súčasť mojich prezentácií. Baví ma sledovať tie neveriace pohľady a krútiace hlavy.

Ale zároveň som si za ten rok uvedomil jednu dôležitú vec. Až takú dôležitú, že vás ňou takto cez sviatky musím otravovať.

Totiž, keď tú knihu budete čítať, alebo hocijakú inú knihu, čo ste dostali na Vianoce, alebo budete dnes po 45. raz kontrolovať sociálne siete, správy, iné médiá… pamätajte, že vždy budete „len“ čítať príbeh niekoho iného.

Ja aj vy tiež veľmi dobre vieme, ako fungujú algoritmy sociálnych sietí – tak, aby v ideálnom prípade pohltili všetok náš voľný čas, aby sme pasívne konzumovali čo najviac. Lebo čím viac skonzumujeme, tým viac času tam ostaneme, tým viac reklamy uvidíme, tým viac na nás zarobia.

A presne to všetko dohromady je zároveň ten čas, ktorý nevenujete tomu, aby ste tvorili a písali svoj vlastný príbeh, stavali svoju budúcnosť, pracovali na napĺňaní svojich snov.

Predpokladám, že keď čítate tento e-mail, tak už ste všetky darčeky porozdávali, všetky vianočné filmy videli, užili si rodinu habadej a teraz hodiny scrollujete na tej diabolskej mašine – vašom telefóne.

Ak to tak máte, potom prijmite moju výzvu, dokonca jednu z dvoch si môžete vybrať.

Buď ten telefón odložte a robte niečo, čo vám prinesie väčší úžitok. Choďte si zacvičiť, zabehať, poprechádzať sa do prírody a pusťte si k tomu nejaký dobrý podcast.

Alebo si ten telefón nechajte v ruke, ale otočte zadnú stranu na seba, pustite kameru, stlačte nahrávanie a začnite tvoriť hodnotný obsah.

Veď kedy, keď nie teraz, kto keď nie vy?

Ak s niečím potrebujete radu, pokojne mi odpíšte priamo na tento e-mail (tiež už som prejedený všetkých koláčov a zemiakového šalátu a tvorím o 106), alebo sa prihláste do našej Tvorcovskej komunity, tam nájdete všetky konkrétne návody.

Tak či onak, veľmi vám držím palce, aby ste konečne začali písať ten svoj úžasný príbeh, o ktorom ja potom napíšem v druhom pokračovaní knihy.

Sme dohodnutí? 🙂

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️