Máte produkt, ktorý sa ťažko predáva?
Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️
Myslíte si, že je váš produkt totálne nesexy, že na ten sa nedá vytvoriť žiadna zaujímavá komunikácia?
Tak skúste predávať mixéry. 😊
„Will it blend?“ je videoseriál od firmy Blendtec, ktorá práve takéto domáce roboty vyrába a predáva.
Keďže nemali veľký tím a rozpočet, tak sa vo videách pred kameru postavil sám zakladateľ Tom Dickson a mixuje všetko – telefóny, tablety, golfové loptičky, kamene či CD-čka Justina Biebera. 😊
Jednou z prvých vecí, čo Dickson chcel pomixovať, boli zápalky. No a vraj sa to celé tak rýchlo točilo, že sa samovznietili a „vybuchli“.
Ako to už pri takýchto bizarnostiach býva, chytili sa toho aj médiá. Maličký výrobca tak dostal priestor zadarmo okrem iných aj vo veľkej The Tonight Show. Všetkým divákom v jednej z najpopulárnejších večerných talk-shows v USA ukázal, ako jeho produkt za pár sekúnd pomixoval hrable.
Ich kanál nazbieral len na Youtube viac ako 290 miliónov videní a viac ako 850 000 odberateľov. Síce má tú najväčšiu virtuálnu slávu za sebou, stále majú okolo 100 000 pozretí videí mesačne… A stále ten obsah predáva. Ako taký obchodník, ktorý sa nikdy neunaví, nikdy nechodí spať, nemá voľno ani dovolenku.
Preto vždy, keď mi niekto povie, že on ku svojmu produktu nedokáže vytvoriť žiaden hodnotný obsah, tak mu odpoviem, nech skúsi predávať mixér.
Obsahový marketing je vhodný pre každého, kto má čo povedať svojim zákazníkom. Aj keby ste predávali pneumatiky.
Michelin je totiž jeden z najúžasnejších príkladov toho, čo všetko dokáže svetový content marketing. Že vám nielen zákazníci, ale priam vlády krajín budú platiť, aby ste aj ku nim prišli.
Pekný deň.
Filip
ODPORÚČAME VÁM:
Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️