Najdôležitejšia reklama, akú vám vytvoria zákazníci
Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️
Túto dôležitú radu, ktorá vám aj fakt zlepší náladu, dlhodobo, aj zarobí veľa peňazí, dlhodobo vám posielam vďaka najväčšej slovenskej reklamnej sieti Engerio a všetkým jeho spokojným klientom. Ďakujeme! #reklama
—
Poďte sa so mnou zahrať jednoduchú hru. Dám vám tri otázky a vy si ich sami pre seba zodpovedajte.
Otázka číslo 1: Už ste niekedy išli do hotela, reštaurácie, pozreli ste si film či stiahli nejakú aplikáciu do mobilu len preto, lebo mala dobré hodnotenia?
Áno, stavím sa, že mnohokrát.
Otázka číslo 2: Už ste boli niekedy v reštaurácii, dali si dobrý obed, prišiel čašník a pri tom, ako bral ten vylízaný tanier, sa Vás s úsmevom pýtal: „Chutilo vám?“
Áno, znova sa stavím, že mnohokrát.
No a otázka číslo 3 (pozor, teraz sa to skomplikuje): Keď už ste tomu čašníkovi povedali, že áno, chutilo mi, koľkokrát sa vám stalo, že vás požiadal o hodnotenie na Googli, Facebooku, Tripadvisore… hocikde?
Ej, stavím sa, že ak aj hej, tak len veľmi občasne, prípadne to bolo niekde v zahraničí.
Vidíte, čo sa práve stalo?
VŠETCI sledujeme hodnotenia, ovplyvňujú naše nákupné správanie, komu dáme naše ťažko zarobené peniaze. Podľa rozličných štatistík online hviezdičkám verí 84 % ľudí akoby im niečo odporučil kamarát osobne. Jedno negatívne hodnotenie vraj dokáže odplašiť až 30 potenciálnych zákazníkov.
Ale značky?
Značky sa priam boja či hanbia, vypýtať si ich, ako práve ukázala naša minihra!
Pritom si sami zodpovedzte otázku číslo 4: Keď stokrát dostanete kvalitný servis, koľkokrát sami proaktívne idete na nejaký hodnotiaci portál a necháte svojvoľne dobré hodnotenie?
Jedenkrát? Päťkrát? Viac ako desaťkrát nepredpokladám, veď predsa ste si za to zaplatili, tak očakávate nejakú úroveň.
Ale!
Keď desaťkrát dostanete nekvalitnú službu, čašník bol nepríjemný, jedlo studené, mali ste v ňom vlas… hocičo?
Tak vtedy tam tú jednu hviezdičku dáte, ešte ste z toho podniku ani neodišli, takí rozzúrení ste! 🙂
Našťastie tu máte tento e-mail a ja vám prezradím jednoduchú taktiku, ako VÝRAZNE zvýšite dobré hodnotenia a znížite tie zlé (vidíte, oplatilo sa kliknúť! :)).
Vďaka tejto taktike sme v Engerio nazbierali už viac ako 190 5-hviezdičkových hodnotení. Affiliate sieť Dognet viac ako 100, Dajana Rodriguez, známa značka kabeliek, ešte omnoho viac, vyše 700, takže to fakt funguje.
Páči sa, tu je:
Čiže, predstavme si, že vy ste ten čašník, čo práve prišiel zobrať dočista zjedený a vylízaný tanier a spýtate sa zákazníka to známe: „Chutilo vám?“
V tomto bode on môže povedať len dve veci:
„Nie, nechutilo.“
Toto je pre vás tikajúca bomba, ktorú musíte odistiť ešte pred tým, ako si sadne za hodnotiaci portál. Ponúknite zľavu, kávu či dezert, alebo zavolajte šéfkuchára. Často si stačí toho človeka len vypočuť, čo konkrétne mu vadilo. Tak aj na minimum znižujete šancu, že by vám to chcel vytmaviť, a zároveň dostávate superhodnotnú spätnú väzbu.
Alebo povie: „Jasné, chutilo!“
A to je zase ten moment, kedy sa nemôžete spoľahnúť, že si spomenie a nechá vám tú recenziu!
Vy ho práve vtedy pekne poprosíte: „Tak boli by ste takí dobrí, milí hostia, dali by ste nám hodnotenie? Určite veľmi pomôže všetkým budúcim zákazníkom, ktorí váhajú, či sme dobrá voľba.“
Jasné, akokoľvek sa budete snažiť, aj tak vás väčšina pravdepodobne odignoruje a keď aj niečo sľúbi, zabudnú na to.
Ale to nevadí, vašou snahou zabezpečíte, že z toho jedného, piatich, či maximálne desiatich dobrých hodnotení ich zrazu budete mať 20 alebo 30.
A verte či nie, ono sa to časom fakt spočíta, veľa biznisu prinesie. Všetky hodnotenia, recenzie, testimoniály, sú jednoznačne tá najdôležitejšia reklama, ktorú vám vytvoria priamo vaši zákazníci.
Tak sa nehanbite vypýtať si ich, kurnik šopa! 🙂
Filip
ODPORÚČAME VÁM:
Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️