Najlepšie nápady vám NEskrsnú na firemných brainstormingoch. Tak kde potom?

Newsletter o tom o tom, ako budujeme miliónovú firmu Addmention.
Vhodné pre startuperov, marketérov a všetkých, ktorých baví podnikanie.

Od malička som mal podnikateľského ducha. Už na strednej škole som ako pravý start-uper išiel pýtať peniaze od rodičov, mojich angel investorov.

Z obývačky som odišiel síce bez peňazí, ale za to s plačom, že nechcem ísť do basy. 😊 V 90. rokoch si ľudia, vrátane mojej ustráchanej opatrnej mamy často spájali podnikateľov s mafiánmi, bolo bežné, že podnikateľ=mafián.

Od toho momentu ubehlo už viac ako 20 rokov a za celú tú dobu som vypozoroval jednu kľúčovú vec. Tak dôležitú, že ju idem radšej napísať tučným písmom.

V momente, kedy si nastavíte svoju myseľ, že niečo chcete robiť, zrazu si začnete všímať, ako vám život priam pred nos hádže všetky príležitosti, nápady, myšlienky.

Keď chcem začať podnikať, tak to budú nápady na to, čo by to mohlo byť.

Keď už podnikám/pracujem, tak sú to tipy na nové projekty, funkcionality, vylepšenia.

Keď chcem napísať knihu, tak myšlienky na kapitoly, citácie, rozličné zaujímavé štúdie podporujúce moje argumenty.

Keď sa chcem naučiť novú schopnosť, vytvoriť kurz, či nejakú pútavú prednášku, tak sa mi vyskladávajú jednotlivé slajdy keď sa sprchujem, cvičím, idem po ulici, či pozerám si Linkedin.

No a keď sa trápim s akýmkoľvek problémom.. veď viete, stále to isté riešenie.

Nápady sú VŠADE okolo nás, život nám ich hádže všetkým rovnako, priam sa o ne potkýňame.

Krok č. 1 je mať na ne nastavenú myseľ, tým ich začnete rozoznávať. Po anglicky tomu hovoria “chance favours prepared mind.”

Krok č. 2 je mať vytvorený systém ich evidencie, aby ste na ne nezabudli, kým sa dosprchujete, docvičíte, prídete z tej ulice domov.

Evidencia je tak dôležitá, že jej venujem samostatnú kapitolu v kurze Time managementu, prihláste sa. Mimochodom, veľká časť aj toho kurzu sa mi vyskladala v hlave počas všelijakých iných, nesúvisiacich aktivít.

Krok č. 3 je potom vybrať si zo všetkých tých nápadov a možností, ktoré budem realizovať? Lebo veď nie všetky nápady sú dobré, veľa z nich je totálny odpad, či sa vôbec neoplatia. Už som vám písal, že ani Addmention nebol môj nápad. Ale mal som pripravenú myseľ.

Tak si ju pripravte aj vy. Čo je tá vec, ktorú by ste chceli v živote naozaj zrealizovať?

Pekný deň.

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

TVOJA PRAVIDELNÁ PORCIA MARKETINGOVÝCH INŠPIRÁCIÍ

Newsletter o tom o tom, ako budujeme miliónovú firmu Addmention.
Vhodné pre startuperov, marketérov a všetkých, ktorých baví podnikanie.