Pozornosť si musíte zaslúžiť
Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️
Počuli ste už príbeh o 12-ročnom chlapcovi menom Mason Ramsey, ktorý miluje jódlovanie?
V jeho dedine žilo dokopy 700 obyvateľov. A tak, ak chcel vystupovať pred publikom, musel zájsť do najbližšieho Wallmartu (niečo ako u nás Tesco).
Jedného dňa ho niekto natočil, zavesil video na YouTube. A do dnešného dňa na ňom „nazbieral“ 81 miliónov videní a množstvo nadšených komentárov.
Dva týždne po publikovaní dostal Mason pozvánku do jednej z najznámejších talkshow v USA, The Ellen DeGeneres Show, taktiež na svetoznámy festival Coachella a na sociálnych sieťach ho sledujú viac ako 3 milióny followerov.
Vďaka kvalitnému obsahu a sile sociálnych médií sa za 10 dní z obyčajného chlapca stala mega hviezda.
Značkám to zase ukazuje potenciál komunikácie a práce s autentickým obsahom.
Nie je náhoda, že najsledovanejšie profily na sociálnych sieťach sú tie od reálnych ľudí a nie značiek. Čím sa tí ľudia odlišujú? Čo robia inak ako značky?
Odpoviem vám otázkou.
Už ste niekedy rozmýšľali, ako je možné, že 15-ročné deti s iPhonom dokážu získať viac pozornosti ako veľké značky so silnými marketingovými tímami plnými seniorných ľudí?
No lebo ten 15-ročný nechce hneď predať, nemá náročné ciele a šéfa, ktorý chce okamžite vidieť výsledky.
Ten 15-ročný tvorí obsah, ktorý ho baví, ktorému verí, ktorý má v krvi. Nevie, kedy mu začína a končí pracovná doba. Svojím koníčkom žije, robil by ho aj keby zaň nemal zaplatené.
Tvorte taký obsah, ktorý vás baví, aj keby ste zaň nemali ani korunu. Taký, ktorým si pozornosť sledovateľov, čitateľov a fanúšikov zaslúžite.
A keď to zvládnete, potom sa s tým zvezie aj vaša značka.
Také je tajomstvo content marketingových expertov.
Pekný deň.
Filip
ODPORÚČAME VÁM:
Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️