Prejdete testom pozornosti?

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

Dnes som si pre vás pripravil test pozornosti. A som naozaj zvedavý, či ním prejdete.

Pustíte si video, v ktorom si dva basketbalové tímy, bieli a čierni hráči, budú nahrávať loptu.

Vašou úlohou bude spočítať, koľkokrát si hráči v bielych tričkách nahrajú.

Znie to jednoducho, ale až do chvíle, kým zbadáte, že tí hráči sa navzájom budú mixovať a pobehovať všade po obrazovke.

A keď budete mať správnu odpoveď, až potom (a nie skôr, nech si nepokazíte zážitok) si príďte naspäť do tohto newslettra po vysvetlenie, čo to vypovedá o mne, o vás, a vlastne všetkých našich zákazníkoch. Dohodnutí?

Ok, dosť bolo kecania, poďme na to, pustite si video.

Správna odpoveď je 13. Ak ste uhádli, tak blahoželám a tlieskam vám.

Ale teraz, keď už ste spokojní sami so sebou, že ste tento test pozornosti zvládli, mám pre vás ešte druhú otázku:

Všimli ste si v tom klipe aj medveďa, ktorý tancoval moonwalk od Michaela Jacksona?

Ak nie, alebo ak mi neveríte, tak si ho pozrite ešte raz, naozaj tam bol! 🙂

Vtipné na celom tomto basketbalovom klipe je ešte aj to, že to bola pôvodne reklama, ktorú vyrobili pre vodičov, aby dávali pozor na cyklistov, lebo že je ľahké prehliadnuť niečo, na čo sa nesústredíte. Ale to si dnes nepamätajú ani tí, ktorí tento experiment už predtým videli.

Z tohto pre vás vyplývajú dve správy.

Tá dobrá je, že keď ste neučesaní, vyzeráte hrozne a na košeli máte mastný špinavý fľak z obeda, tak vaše okolie si to pravdepodobne aj tak nevšimne.

Ja, vy, všetci ostatní ľudia naokolo majú vlastný život, úlohy a problémy, ktoré riešia.

Všetci máme svoje nedostatky a všetci sa bojíme, aby si tí druhí nevšimli, že máme obrovskú dieru na gatiach, očko na pančuchách, nabúrali sme do presklených dverí alebo že sme omylom poslali e-mail určený jednej osobe ako reply-all odpoveď všetkým.

Ja som sa minulý rok potkol, urobil kotrmelec a rozbil si telefón vo vrecku, keď som bežal po bratislavskej hrádzi, po rovnom chodníku! 🙂

Čím viac sme takto sústredení na seba, svoj život, svoju prácu, o to menej si všímame naše okolie, inak by sme absolútne zahltili náš mozog.

Práve preto sa ani nemusíte príliš trápiť nejakou kritikou, ktorá môže prísť, keď sa vám stane nejaký trapas, publikujete nevhodný príspevok alebo poviete vtip, na ktorom sa nikto nezasmeje. Aj tak na to drvivá väčšina ľudí zabudne a vy to nabudúce urobíte lepšie.

Tá zlá správa je, že v skutočnosti aj tie najznámejšie značky zaberajú v našich hlavách len miniatúrne miestečko. Zákazníkom by trvalo presne 0,0 sekundy nahradiť ich v momente, keby náhodou neboli dostupné.

Jednou z najdôležitejších úloh komunikácie je preto zabezpečiť, že keď sa už zákazník rozhodne nakúpiť, aby ste boli „top of mind“, teda že mu prídete prví na rozum. Na to potrebujete v prvom rade kvalitnú výraznú kreatívu, ktorá je vôbec tým najdôležitejším prvkom úspešnej reklamnej kampane. To si aj na dátach vysvetľujeme v e-mailovom kurze tých najväčších tajomstiev marketingových profesionálov. Už ste sa prihlásili?

Po druhé, keď tú kvalitnú kreatívu už máte, musíte ju distribuovať čo to len ide, nech zasiahnete čo najväčšiu časť svojej cieľovej skupiny. Content je king, distribúcia je KING KONG!

Ak chcete distribuovať ako King Kongovia, potom si istotne pozrite Engerio. Je to ten najrýchlejší, najjednoduchší a najefektívnejší spôsob, ako vás a vaše produkty bude odporúčať 100+ slovenských médií spolu so svojím redakčným obsahom. #reklama

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️