Rada, ktorá vám zarobí 1 milión eur!

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

Vďaka tejto rade som bol schopný postaviť našu firmu, odporúčacie okná Engerio.

Vďaka Engeriu môžete z jedného miesta rozšíriť svoju reklamu a posolstvá miliónom čitateľom tých najväčších slovenských médií. 

A vďaka vám, našim klientom, môžem zase ja písať všetky tie príspevky a točiť videá.

Ďakujem! 🙂 #reklama

Bol 17. júl 2017.

Pre milióny ľudí obyčajný pondelok, nijak extra špeciálny od tých ostatných.

Pre mňa to bol deň, kedy sa zmenil život, kedy som išiel na to najhoršie stretnutie, aké som kedy zažil, aj predtým, aj potom. 5 hodín čistého času som cestoval do Prahy len na to, aby som zistil, že na mňa zabudli, že som ich ja ani môj vtedajší start-up nezaujímali, a mohol som 5 hodín času zase cestovať naspäť.

Presne kvôli tomu som o dva dni neskôr napísal môj prvý príspevok súvisiaci s tvorbou a šírením obsahu. Síce som ho písal dlho, ale zato bol otrasný“ – tak ho dnes opisujem, keď sa o tom s kýmkoľvek rozprávam. 🙂

Ten príspevok mal minimálny dosah, dal mi na neho palček hore jediný človek, kamoš, zo súcitu. Inak nikoho iného nezaujímal.

Odvtedy prešlo sedem rokov a ja som napísal viac ako 2500 príspevkov. Pri tom počte je logické, že som VEĽAkrát napísal texty, s ktorými sa niektorí diskutujúci nestotožnili, v tom horšom prípade ich skôr vytočil k nepríčetnosti. Jeden príspevok, jediný v histórii, som dokonca zmazal, tak veľmi som mal v tom momente pocit, že som prestrelil.

Až som nakoniec zistil, že tí ľudia, ktorí to tak škaredo negatívne okomentovali, ktorých kritika sa ma tak veľmi dotkla, na ňu za pár dní, alebo pár týždňov úplne zabudli. Už ich to viac nezaujímalo, vytesnili tú Kunu z hlavy 100 ďalšími, inými, pre nich dôležitejšími situáciami.

No a tým sa dostávam k tej mojej miliónovej rade ani vy, ani vaše produkty či vaše značky zákazníkov nezaujímate.

Jediná jedna vec, ktorá ich zaujíma, je to, čo ten váš produkt, služba, vy a vaša firma môžete priniesť im, ako sa im hodíte. Potrebujú nejaký benefit, konkrétny výsledok, zlepšenie života. A až keď im zarobíte viac peňazí, radosti, šťastia, ako ich budete stáť času a peňazí, až keď budú cítiť extra hodnotu, až vtedy vám tú svoju energiu venujú.

Pamätajte na toto pravidlo vždy, keď budete pripravovať najnovšiu reklamnú kampaň, keď sa budete snažiť presvedčiť zákazníkov, aby od vás nakúpili.

Takto to vyzerá v mysli zákazníka.

Pamätajte na toto pravidlo vždy, keď budete od šéfa pýtať v práci vyššiu výplatu. Ani jeho nezaujíma, koľko času pracujete, ale akú hodnotu prinášate.

Pamätajte naň aj vtedy, keď sa budete báť niečo publikovať, natočiť svoje prvé video, napísať prvý príspevok, lebo sa nebudete chcieť strápniť pred svetom. Nikoho to nezaujíma, do týždňa všetci zabudnú aj na tie vaše najväčšie virály s miliónom videní, aj na tie najväčšie trapasy (okrem vás, vy si to zapamätáte navždy).

Keď prijmete tento fakt, zrazu sa prestanete báť robiť všetky tie dôležité rozhodnutia, ktoré zlepšia VÁŠ život, zarobia VÁM peniaze, urobia VÁS šťastnejšími.

Upravíte svoju komunikáciu tak, že nebudete predávať produkt (píšem skvelé príspevky o marketingu), budete predávať výsledok (vďaka nim predáš viac zákazníkom, častejšie, za viac peňazí).

Viac času venujete sebe, svojim koníčkom, rodine, kamarátom, menej času práci po večeroch a cez víkendy, a pritom stále doručíte vyššiu hodnotu zamestnávateľovi i zákazníkom.

Začnete konečne tvoriť a šíriť a nebude vás zaujímať, čo na to povedia ostatní, žiaden hejter vás nerozhodí, žiadna kritika nepoloží. Presne ako sa rozprávame v podcaste LinkedIn kolotočárov o tých najväčších nepriateľoch tvorcu nie, vy sa nedokážete ľuďom prejesť.

Je skvelé uvedomiť si, čo skutočne tých zákazníkov zaujíma (a nie, nie ste to vy), lebo im to potom budete môcť doručiť.

A oni potom na oplátku urobia to, čo potrebujete vy od nich.

To je moja rada za milión. Sedem rokov a 2500 príspevkov mi to trvalo. Prepáčte, že mi to toľko trvalo. 🙂

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️