Tvorte obsah, ktorý sa nikdy nikdy nezunuje, neopozerá, nezostarne

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

Koľkokrát ste pri oslave víťazstva počuli „We are the champions?“ od kapely Queen?

Pred Vianocami ide v rádiách stále „Last Christmas“ v podaní Wham! (Georga Michaela).

A na každej stužkovej slávnosti hrá už viac ako 30 rokov „Stužková“ od Elánu.

To všetko sú tzv. evergreeny, nikdy nestarnúce hity. Nemusíte s nimi nič robiť, len púšťať (= distribuovať). A dokolečka vám budú zarábať peniaze. Mariah Carey každý rok zarobí cca 4 milióny USD na licencii za song „All I want from Christmas“.

Minulý rok sa pesnička dostala po prvýkrát na čelo amerického rebríčka Billboard Hot 100 – 25 rokov od svojho vydania!

christmas

Jej nový klip k 25 rokov starej pesničke len na Youtube (bez všetkých televízií, rádií, sociálnych sietí) nazbieral viac ako 200 miliónov videní.

To isté platí aj v obsahovom marketingu. Ušetríte veľa energie a peňazí, ak budete produkovať nestarnúci, „vždy zelený“ obsah. Taký, ktorí budú ľudia so záujmom vyhľadávať, čítať a zdieľať aj o rok, päť, desať.

Ak hľadáte, aký evergreenový obsah by ste mali tvoriť, zodpovedajte si nasledujúce:

  • Aké spoločné problémy trápia vašich zákazníkov počas všetkých tých rokov?
  • Aké otázky sa pýtajú stále dookola vašich obchodníkov či ľudí v call centrách?
  • Aké sú najviac vyhľadávané kľúčové slová týkajúce sa vášho podnikania v Googli?
  • Ktorý váš obsah je dlhodobo najnavštevovanejší z vyhľadávačov?

Identifikujte si témy, ktoré sa vás týkajú a sú najžiadanejšie.

K tým pripravte ten najlepší obsah. Dlhé vysvetľujúce články, e-booky, videá, podcasty… 

Pravidelne, každú sezónu ho aktualizujte, rozširujte o nové informácie. A potom šírte vždy, keď je to aktuálne. Pretože obsah je king, distribúcia je King Kong!

Budem rád, ak mi pošlete ukážky vášho „vždy zeleného” obsahu (ak už nejaký máte). My na našom obsahu tiež pilne pracujeme. Už ste zachytili môj Youtube kanál? Dajte nám vedieť, čo si o ňom myslíte. Držím vám palce. 

Filip 

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️