Všetkým, ktorí sa cítia v práci nedocenení
Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️
Dnešný príbeh je o tej najtvrdšej lekcii, ktorú som za posledné roky dostal.
Tu sa so mnou ešte aj na ulici chcú ľudia fotiť, so slávnou Kunou, tak som si asi o sebe veľa myslel a potreboval prefackať.
Dúfam, že vás motivujem nebáť sa nabrať odvahu, zvlášť ak aj vy cítite, že si vás vedenie či klienti nevážia.
Poďme teda na to!
Ti z vás lepšie informovaní, alebo tí, ktorí spolupracujú s niektorými z top agentúr na Slovensku, to už vedia dlhšie, šušká sa to dávnejšie, akurát som sa ja k tomu nikdy nevyjadroval. Nemohol som.
Avšak po dlhom trápení sa, vyjednávaniach, neistote ako (a či vôbec) to dopadne, to konečne poviem. Už môžem!
Slovenské Strossle sa mení na Engerio.
Ak neviete, čo Strossle je, tak medzinárodná firma na odporúčanie obsahu (a reklamy), ktorej lokálnu pobočku som založil v 2016 v Čechách a na Slovensku.
Ale minulý rok som v nej chtiac-nechtiac musel skončiť, lebo veď ani vy by ste nechceli pracovať niekde, kde si to nevážia. A ak nechcete, ale aj tak pracujete, lebo:
- šéf je pako, ale kolegovia fajn,
- musím splácať hypotéku,
- bojím sa urobiť zmenu,
- som mladšieho veku a potrebujem zbierať skúsenosti,
- som staršieho veku a inde by ma nezamestnali,
alebo pre iný zo 100 ďalších dôvodov, tak to čo najrýchlejšie zmeňte, vrelo vám odporúčam.
Mám totiž dobre vyskúšané, aj v zdraví, biznise, vzťahoch, úplne všade, že ignorovaním sa tá bolesť zriedkakedy vylieči. Práve naopak, prehlbuje sa.
Ja som to mal rovnako, bál som sa, bol neistý. Ale zároveň som už dosť starý na to, aby som vedel, že najväčší nepriateľ výborného je dobré.
V našom prípade tá moja výpoveď skončila tak, že majitelia, ktorí pôvodne celú Strossle skupinu kúpili (v Škandinávii stále úspešne funguje), sa zo Slovenska rozhodli úplne stiahnuť.
Nech som sa totiž akokoľvek snažil, dával tomu všetku lásku, laser focus, nasadenie… vo výsledku som bol miniatúrne číselko, štatistická odchýlka, položka v Exceli s nízkou návratnosťou investície.
To celé však neznamená, že pre mňa content marketing, natívna reklama, slovenský trh, neostáva tou istou láskou.
Stále je pre mňa srdcovou záležitosťou produkt, ktorý sme tu postavili – jednoduchá a spoľahlivá reklamná platforma, nasadená na tých najväčších a najprestížnejších weboch slovenských médií, s obrovským zásahom (74 % celej slovenskej internetovej populácie), so skvelým servisom. U nás vám neodpovie žiaden AI chatbot alebo callcentrum v Indii, navyše na odpoveď nečakáte zbytočne, vždy ju dostanete.
A stále pre mňa ostávajú láskou moji kolegovia, klienti a všetci verní fanúšikovia, vy, milí čitatelia, čo ma pravidelne čítate!
Ako vidíte, moja manželka má fakt veľa dôvodov byť žiarlivá, trpezlivá žena je to. 🙂
Práve preto sa od utorka, kedy sme odkúpenie firmy oficiálne zapísali aj do Obchodného registra, môžem už aj verejne vrátiť niekam, odkiaľ som vlastne nikdy ani neodišiel – do tímu Engerio.
Konečne!
Stále budem tvoriť a šíriť, to plánujem robiť, kým budem žiť (a to tiež vrelo odporúčam všetkým tým nedoceneným).
Akurát sa oficiálne stanem tvárou firmy. Taký ten biely bradatý deduško v logu KFC, len pre Strossle, po novom už Engerio.
Engerio sa tiež stane hlavným sponzorom tohto newslettra, aj sa bude pod neho podpisovať. Aj to bola vždy zásluha celého tímu ľudí, to len ja som tak hulvátsky lízal za všetkých smotanu (slávu).
Ďakujem vám všetkým za priazeň, za dôveru a za objednávky, vďaka tomu všetkému môžeme pokračovať v tom, čo robíme, veľmi si to ceníme.
A ako poďakovanie prijmite odo mňa, prosím, darček, náš najtajnejší manuál, ako tvoríme obsah, ako pečieme všetky tie virály, čo majú milióny videní.
Choďte, tvorte, šírte.
Nadobudnete vyššiu sebadôveru, vybudujete povedomie experta, budú sa hrnúť dopyty a už nebudete nedocenení.
Filip
ODPORÚČAME VÁM:
Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️