Zamestnanci = najhodnotnejší „majetok“, ktorý firmy majú
Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️
Dnes to bude krátke, ale o to dôležitejšie. Pokojne si tento text prečítajte aj dvakrát, taký je dôležitý. Na konci mám pre vás aj pozvánku na špeciálnu akciu, so mnou a so všetkými ostatnými fanúšikmi toho najlepšieho obsahu. 😊
Nie produkt či zákazníci sú najdôležitejší pre firmu (aj keď je jasné, že bez nich by to nešlo).
Tou top prioritou by mali byť ľudia – zamestnanci.
Ak sa postaráte vy o nich, o ich šťastie, oni sa postarajú o zákazníkov a ich šťastie. Oni vám pomôžu vyvinúť super parádne produkty. Oni vám budú robiť tú najlepšiu reklamu, aj vtedy, keď sa práve nepozeráte.
Ako príklad si zoberte Frankieho.
Frankie pracuje ako barman v The Pines Cafe Bar v Dubline. Začalo tam liať ako z krhly (čo je v Írsku také bežné ako že tu v lete svieti slnko), tak zobral dáždnik a odprevadil zákazníka domov.
Taká maličkosť, a vidíte, o tomto geste písali médiá po celom svete, od USA až po Slovensko!
Odporúčam každému, dajte si extra záležať, koho pustíte komunikovať s vašimi zákazníkmi. Uistite sa, že sú slušní, milí, adekvátne reprezentujú vašu značku. Ak aj vyrábate tenisky Nike, špičkovej kvality, ale na konci reťazca ich otrávená predavačka len šmarí do regálu, asi tušíte, že predáte menej.
Presne takúto slovenskú prípadovú štúdiu rozoberám aj v najnovšom videu. Pozrite si, že keď dvaja robia to isté, výsledok môže dopadnúť úplne inak.
Filip
ODPORÚČAME VÁM:
Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️